Stream.cz: Internetová televize po česku

Levné dárky, best dárky

Posted dubna 13th, 2007 by zbiejczuk / Poprvé od krachu internetové bubliny na jaře 2000 se zdá, že přichází nová vlna investic, kterou tentokrát pohání magické slovní spojení „Web 2.0“. Sází na novou metodu, kdy sami uživatelé určí, co budou sledovat, o čem se budou bavit. Ať už je to internetová encyklopedie Wikipedie, populární videoúložiště Youtube nebo služby pro sdílení odkazů jako Delicious, bez aktivního zapojení uživatelů by nemohly existovat. Jednou z prvních českých projektů tohoto druhu, za nímž stojí nemalý kapitál, je internetová televize Stream.cz. …………………………………………………………Více…

You may also like...

5 Responses

  1. k.i napsal:

    Webublina 2.0 aneb dukaz, ze je lidstvo nepoucitelne. Dalsi krachy na obzoru…

  2. ma napsal:

    Proč krachy? Naopak, ne?

  3. k.i napsal:

    proc naopak? investuje se zase do internetovych firem, ktere zadny zisk neprinaseji. sem tam mozna neco z prodeje reklamy, ale to je vsechny neutahne, mozna par tech nejnavstevovanejsich. a jak vydelava napriklad wikipedia? pouze dobrovolnejma prispevkama. to je mozna dobry model pro ne, protoze jsou nejznamejsi, ale kazdy se tak neudrzi. pocitam tak rok az dva a plno internetovych firem splaskne. vsechny ne, jako vsechny nepadly kolem roku 2000, ale spousta ano. ti chytrejsi se pouci no a ty ostatni ceka za nekolik let podobna blamaz, tentokrat nazyvana Web3.0 nebo jeste nejakym vic „catchy buzz-wordem“.

  4. ma napsal:

    Ale letos má jít do internetové reklamy až o 20% více peněz – a to je poměrně významý rozvoj odvětví. Podnikatelská veřejnost čím dál více vnímá tuto reklamu jako relevantní a začíná si nutnost investování tímto směrem uvědomovat. Například o reklamu na těchto stránkách je zájem uspokojivý až překvapující.

  5. AdaMM napsal:

    myslim, ze ne vsechny projekty uspeji, to je jasne – ale celkove je to trend, ktery jde spravnym smerem. videl jsem nejake statistiky, kolik penez jde do reklamy na netu – a kolik lidi pritom na netu travi vic casu nez u televize (a jedna se o velmi zajimavou cilovou skupinu z hlediska reklamy) – nepomer je stale jeste velky – a jiste se zmeni, zadavatele se pouci…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.