Vychází druhé číslo časopisu Video AZTip

Levné dárky, best dárky

Sdružení podnikatelů AZ Tip, uvádí 1. 8. 2008 na český trh již druhé číslo časopisu Video AZTip, určeného pro majitele videokamer a všechny příznivce natáčení a zpracování videa na PC v domácích amatérských i poloprofesionálních podmínkách. Časopis vychází jako dvouměsíčník, má 52 stran s minimem reklam. Nabízí kompletní informace včetně návodů, tipů a triků o tom, jakým způsobem natáčet a editovat videozáznamy, dokonale ovládat videokameru, vytvořit scénář k filmu a mnoho dalších informací, které amatérským filmařům usnadní orientaci v problematice natáčení, zpracování a archivace videa a audia na počítači.

Z obsahu druhého čísla časopisu Video AZTip:
Obsah druhého čísla časopisu Video AZTip je zaměřen na problematiku zálohování a archivace videa pro pozdější využití. Pokračování návodu k práci s aplikací Pinnacle/Studio a návod pro editaci zvuku v programu Audacity včetně úvodu do problematiky zpracování zvuku. V praktické části najdete články o způsobu použití transfokátoru videokamery při natáčení a také o tom, jak kvalitně natočit svatbu včetně dobrého zvukového záznamu. Dále je také rozebrána problematika natáčení videa pomocí mobilních telefonů a na dalších stránkách časopisu Video AZTip naleznete zajímavosti z oblasti audio/video novinek, historie filmu, cestování s videokamerou a informace ze světa amatérského i profesionálního filmu.

Videoklub časopisu Video AZTip:

Všichni předplatitelé časopisu Video AZ Tip se automaticky stávají členy Videoklubu. Členství v klubu trvá po celou dobu předplaceného období. Členové Videoklubu mohou využívat různé výhody, jako jsou například dárková CD s tematikou zpracování videa, které jsou pro členy přibaleny k časopisu, možnost nákupu foto/video/audio techniky a PC včetně komponentů za zvýhodněné ceny v elektronickém obchodě Videoklubu. Všechny výhody, které mohou členové Videoklubu čerpat jsou pravidelně aktualizovány na klubových www stránkách.

Více informací o časopisu Video AZTip a Videoklubu naleznete na webových stránkách

ing. Václav Sodomka

You may also like...