TOP cíle získaly ocenění COT business

Levné dárky, best dárky
  • Výjimečné projekty na výsluní pozornosti – tak se jmenuje rubrika odborného periodika pro profesionály v cestovním ruchu COT business, představující oceněné výjimečné projekty. Ve svém listopadovém čísle COT business informuje, že ocenění odborníků tentokrát získal projekt Centrály cestovního ruchu Jižní Morava a partnerské agentury Niederösterreich Werbung ZIELE-TOP-CÍLE – to nejlepší z jižní Moravy a Dolního Rakouska.

    „Projektů zaměřených na rozvoj cestovního ruchu, jejichž vznik a fungování byly podpořeny z fondů Evropské unie, existují u nás stovky. Některé lepší, jiné horší. Jsou ovšem i takové, které po právu sklízejí ovace a chválu na ně pějí nejen ti, kteří jsou na nich finančně nebo jinak zainteresováni, ale i laici. Jedním z těch, které zasluhují ocenění, je počin s názvem ZIELE-TOP-CÍLE,“ píše se v rubrice Výjimečné projekty na výsluní pozornosti.

    Měsíčník v článku připomíná, že značkou TOP výletní cíle Jižní Morava se již může chlubit na 28 výletních cílů regionu. Jejich výčet lze najít na webu www.vyletnicile.cz, který je srdcem projektu. Nově se do projektu zapojilo třeba Brněnské podzemí, Pavilon Anthropos Moravského zemského muzea, Wellness Kuřim i lodní doprava Dopravního podniku města Brna na Brněnské přehradě.

    Pro to, aby projekt fungoval tak jak má, podniká Centrála cestovního ruchu Jižní Morava podle ředitelky Zuzany Vojtové řadu kroků. Loni se uskutečnily ve dvaceti TOP výletních cílech kontroly kvality, které prověřily cíle ve všech směrech. „Potěšitelné je, že kvalita infrastruktury dosahuje v TOP výletních cílech vysokého hodnocení a neustále se zvyšuje,“ uvedla Vojtová. Podle ní se finanční podpora projektu z Operačního programu přeshraniční spolupráce ČR-Rakousko chýlí k závěru, ale skupina nejlepších turistických cílů obou regionů bude pracovat na zlepšování své nabídky i nadále.

    „Špičkové výletní cíle po ukončení projektu čeká nová etapa, kdy budou sdružovat vlastní finanční prostředky a společně rozhodovat o jejich investování. Teprve tato etapa ukáže, zda jsou jednotliví provozovatelé turistických atraktivit opravdu připraveni na dlouhodobou vzájemnou spolupráci,“ uzavřela ředitelka Zuzana Vojtová.

    Jan Chmelíček

  • You may also like...

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.