Cinema City v Brně nabídne záznamy vystoupení Monthy Pythonů

• Záznamy vystoupení Monthy Python živě (převážně), které legendární komediální skupina odehrála v londýnské O2 aréně, uvede multikino Cinema City Velký Špalíček. Brněnským divákům nabídne dvě představení, ve středu 6. srpna a pak také v pátek 8. srpna, obě začínají v 18:30 hodin a jsou jedinými záznamy uvedenými v Brně. Na jednom pódiu se legendární britská skupina sešla s velkou pravděpodobností naposledy a nabídla divákům více než tři hodiny zábavy složené z osvědčených scének. Záznam pro kina vznikl během posledního z řady vystoupení v Londýně a lze ho považovat za „pythonovské“ sbohem. Cinema City nabídne záznamy vystoupení i v dalších šesti městech.

Projekci přímého přenosu v Cinema City Slovanský dům v Praze uvedla 20. července svou vlastní scénkou populární televizní Partička. “Každý má v životě nějaký film, pořad, který je pro něj top a pro mě to byli strašně dlouho Monty Pythoni. Pamatuju si, jak jsem na ně vždycky netrpělivě čekal v noci u ČT 2 a strašně jsem se těšil,“ svěřoval se Ondřej Sokol.

V souhrnném věku pouhých 358 let se po více než třiceti letech sešli na pódium John Cleese, Michael Palin, Eric Idle, Terry Jones a Terry Gilliam a předvedli výběr svých skečů a písní. V naději, že už je lidé zapomněli. Ukázalo se, že nezapomněli, a nostalgická nálada byla při přenosech důležitá stejně jako scénky a jejich nestárnoucí humor. Vstupenky na ojedinělé vystoupení komediální pětice přímo v Londýně byly vyprodány za méně než jednu minutu. Skupina proto přidala sérii dalších vystoupení, z nichž to poslední bylo vysíláno do kin po celém světě buď v přímém přenosu, nebo v sérii záznamů.

Monthy Python jsou po právu považováni za jedny z největších komiků všech dob. Ovlivnili několik generací a ve světě komedie způsobili nevratnou revoluci. Lístky na záznamy představení Monthy Python živě ( převážně ) jsou již v prodeji, cena je 250 Kč, pro členy Cinema City Klubu je cena 230 Kč.

Lukáš Vedral